Συχνές Ερωτήσεις

Η εταιρία Premium Rent a Car είναι μια εταιρία ενοικιάσεων πολυτελών αυτοκινήτων και ιδιωτικών μεταφορών στην Ελλάδα με πλούσιο στόλο καινούργιων αυτοκινήτων σε πολλές κατηγορίες όπως Luxury Sedans, Sports Car, SUV, Minivan & Limousine Services.

FAQ2024-04-19T11:37:32+02:00

Προϋποθέσεις Κράτησης

Ποιο είναι το κατώτατο όριο ηλικίας για την ενοικίαση οχήματος;2024-03-04T12:16:15+02:00

Το κατώτατο όριο για την ενοικίαση ενός οχήματος με την εταιρεία μας, είναι τα 25 έτη, με τον οδηγό να κατέχει άδεια οδήγησης τουλάχιστον 3 χρόνια. Υπάρχει, ωστόσο, περίπτωση η εταιρεία μας να ορίσει συγκεκριμένες προϋποθέσεις στο όριο ηλικίας του οδηγού, για κάποιες κατηγορίες οχημάτων. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ποιο είναι το ποσό απαλλαγής ευθύνης (SCDW);2024-03-04T12:17:25+02:00

Το ποσό απαλλαγής διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος. Ως επί το πλείστον, το ποσό απαλλαγής κυμαίνεται μεταξύ των 2000€ και των 4000€. Το ποσό επιστρέφεται αυτούσιο με την λήξη της ενοικίασης, εφόσον δεν προκύψουν άλλες χρεώσεις.

Ποια έγγραφα απαιτούνται να έχει ο οδηγός για την ενοικίαση οχήματος;2024-03-04T12:18:43+02:00

Για ενοικίαση οχήματος από οδηγούς προερχόμενους από την Ε.Ε. απαιτούνται: πρωτότυπη άδειας οδήγησης (σε ισχύ), που να έχει εκδοθεί με λατινικό αλφάβητο πιστωτική κάρτα στο όνομα του οδηγού για την πληρωμή της ενοικίασης, αλλά και της απαλλαγής ευθύνης (deposit) έγγραφο ταυτοπροσωπίας του οδηγού (αστυνομική ταυτότητα / διαβατήριο).

Για οδηγούς εκτός Ε.Ε., ενδέχεται να χρειαστεί η ύπαρξη διεθνούς διπλώματος οδήγησης, το οποίο επιδεικνύεται μαζί με το δίπλωμα οδήγησης (σε λατινικούς χαρακτήρες).

Ποια διπλώματα οδήγησης γίνονται αποδεκτά;2024-03-04T12:20:42+02:00

Αποδεκτά γίνονται τα εγκεκριμένα διπλώματα οδήγησης των εκάστοτε χωρών από τις οποίες προέρχονται οι οδηγοί. Θα πρέπει υποχρεωτικά τα στοιχεία του οδηγού να είναι με λατινικούς χαρακτήρες, να είναι εμφανής η αναγραφή σε αυτό της φράσης «ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ». Το δίπλωμα οδήγησης πρέπει να είναι σε ισχύ.

Ποιες τραπεζικές κάρτες γίνονται δεκτές;2024-03-04T17:53:17+02:00

Η εταιρεία μας κάνει αποδεκτές για πληρωμή ενοικίασης τόσο πιστωτικές (credit), όσο και χρεωστικές (debit) κάρτες. Για το ποσό απαλλαγής (deposit) αποδεκτές γίνονται μόνο πιστωτικές κάρτες (στο όνομα του οδηγού) και σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι: Visa, Mastercard, American Express.

ΔΕΝ γίνονται δεκτές προπληρωμένες (prepaid) κάρτες, για λόγους ασφαλείας. Εάν έχετε όποια απορία αναφορικά με το είδος κάρτας που διαθέτετε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας για περαιτέρω διευκρινήσεις.

Κρατήσεις

Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να προχωρήσω στην ενοικίαση οχήματος;2024-03-04T12:23:16+02:00

Ο πιο γρήγορος και απλός τρόπος είναι να προχωρήσετε στην ενοικίαση οχήματος μέσω της σχετικής φόρμας κράτησης από το site μας. Μπορεί, βέβαια να πραγματοποιηθεί ενοικίαση οχήματος κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα κρατήσεων της εταιρείας μας, είτε μέσω e mail, είτε τηλεφωνικά.

Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;2024-03-04T12:24:15+02:00

Ναι, μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας Κατανοούμε ότι οι ανάγκες σας για ενοικίαση οχήματος, μπορεί να χρειαστούν αλλαγή, ή ακόμη και ακύρωση. Για να ολοκληρωθεί είτε η αλλαγή, είτε η ακύρωση της κράτησης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας, ότι η πολιτική τροποποίησης ή ακύρωσης της κράτησης, ενδέχεται να διαφέρει, ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως είναι η χρονική διάρκεια της ενοικίασης, ή η διαθεσιμότητα του οχήματος που έχετε επιλέξει.

Υπάρχει χρέωση εάν ακυρώσω την κράτησή μου;2024-03-04T12:25:14+02:00

Η πολιτική ακύρωσης μίας κράτησης ποικίλει, ανάλογα με τον χρόνο που θα ενημερώσετε για την τροποποίηση που θέλετε να πραγματοποιηθεί, αλλά και από τον τύπο του οχήματος που έχετε κάνει κράτηση. Γενικά, εάν προχωρήσετε σε τροποποίηση ή ακύρωση της κράτησής σας, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα πριν την παραλαβή του οχήματος, ενδέχεται να μην υπάρξει κάποια χρέωση. Τροποποιήσεις ή ακυρώσεις κρατήσεων, που πραγματοποιούνται σε μικρή χρονική διάρκεια πριν την παραλαβή του οχήματος (pick up), ενδέχεται να επιφέρουν χρεώσεις.

Παρακαλούμε ανατρέξτε στους όρους και τις προϋποθέσεις της κράτησής σας για λεπτομέρειες σχετικά με τις χρεώσεις ακύρωσης/τροποποίησης κράτησης ή διαφορετικά επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Μπορεί να πραγματοποιήσει κάποιος άλλος ενοικίαση οχήματος για λογαριασμό μου, χρησιμοποιώντας την δική του πιστωτική κάρτα;2024-03-04T12:25:56+02:00

Ναι, μπορεί κάποιος άλλος να πραγματοποιήσει ενοικίαση για λογαριασμό σας, με τη χρήση της δικής του πιστωτικής κάρτας. Θα πρέπει, ωστόσο να λάβετε υπόψη σας, ότι ο κύριος οδηγός, είναι απαραίτητο να προσκομίσει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα (άδεια οδήγησης σε ισχύ, πιστωτική κάρτα στο όνομά του) για να παραλάβει το όχημα.

Εάν επιστρέψω το όχημα, πιο νωρίς από την ημερομηνία λήξης της ενοικίασης, δικαιούμαι επιστροφής χρημάτων;2024-03-04T12:26:32+02:00

Εάν επιστρέψετε το όχημα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης, δεν δικαιούστε επιστροφής χρημάτων.

Εάν καθυστερήσω την επιστροφή του οχήματος, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση;2024-03-04T12:27:21+02:00

Εάν η επιστροφή του οχήματος γίνει πέραν της προκαθορισμένης ώρας παράδοσής του (drop of), τότε ναι, θα προκύψουν πρόσθετες χρεώσεις.

Ποια είναι η πολιτική καυσίμου της εταιρείας; Υπάρχουν χρεώσεις για την αναπλήρωση της διαφοράς του καυσίμου;2024-03-04T12:28:29+02:00

Η πολιτική καυσίμου προβλέπει η επιστροφή του οχήματος να γίνεται με την ίδια ποσότητα καυσίμου με εκείνη στην οποία παραδόθηκε (same to same). Σε διαφορετική περίπτωση, ενδέχεται να προκύψουν χρεώσεις ανεφοδιασμού, καθώς και η ύπαρξη χρέωσης τόσο για το καύσιμο που θ’ αναπληρωθεί, όσο και χρέωσης υπηρεσιών ανεφοδιασμού.

PREMIUM

Ασφάλιση και Κάλυψη

Χρειάζεται να αγοράσω ασφαλιστική κάλυψη;2024-03-04T12:29:28+02:00

Δεδομένου ότι η ασφάλιση απαλλαγής ζημιάς, συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ενοικίασης, συνιστούμε ανεπιφύλακτα να εξετάζετε τις πρόσθετες επιλογές κάλυψης, προκειμένου να αισθάνεστε ακόμη πιο ασφαλείς. Προαιρετικά διατίθενται πακέτα ασφάλισης για την παροχή πρόσθετης προστασίας, έναντι απρόβλεπτων περιστάσεων, όπως ατυχήματα, κλοπές ή ζημιές στο όχημα.

Πρόσθετη ασφάλιση ατυχήματος και μείωση απαλλαγής2024-03-04T12:31:41+02:00

Προσφέρουμε πρόσθετες επιλογές ασφάλισης ατυχήματος και πακέτα μείωσης απαλλαγής ευθύνης σας, σε περίπτωση ατυχήματος. Τα πακέτα αυτά ποικίλλουν και σας επιτρέπει η αγορά τους να καταβάλλετε χαμηλότερο ποσό απαλλαγής ευθύνης (deposit). Παρατίθενται τα ποσά με τα οποία οι απαιτήσεις για κάθε όχημα:

 

  • • Mercedes C-Class/ Skoda Superb/ Volkswagen Passat – Touran / Citroen C4: €1,500.00

€70/ ημερησίως, το ποσό απαλλαγής ευθύνης (deposit) μειώνεται στα €800.00

 

  • • BMW 420/ Mercedes C-Class Convertible/ Mercedes Vito: €4,000.00

€100/ ημερησίως, το ποσό απαλλαγής ευθύνης (deposit) μειώνεται στα €900.00

 

  • • Mercedes E-Class/ Mercedes V-Class/ Porsche Carrera/ Porsche Boxster/ Porsche Taycan/ SUV: €4,000.00

€100/ ημερησίως, το ποσό απαλλαγής ευθύνης (deposit) μειώνεται στα €900.00

 

  • • Mercedes S-Class/ Range Rover VOGUE: €4,000

€100/ ημερησίως, το ποσό απαλλαγής ευθύνης (deposit) μειώνεται στα €900.00

 

Στην πιστωτική σας κάρτα θα πραγματοποιηθεί χρέωση για το ποσό της εγγύησης, όπως αναφέρεται ανωτέρω. Σε περίπτωση ατυχήματος, εφόσον έχετε αγοράσει το πακέτο πρόσθετης ασφαλιστικής κάλυψης, το ποσό για το οποίο ευθύνεστε θα είναι έως το αντίστοιχο ποσό.

Παράδοση & Παραλαβή των οχημάτων

Πού είναι η τοποθεσία παραλαβής του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου;2024-03-04T13:00:08+02:00
Ποιες είναι οι ώρες παράδοσης/παραλαβής του οχήματος;2024-03-04T12:32:23+02:00

Πραγματοποιούμε παραδόσεις/παραλαβές του οχήματος που έχετε ενοικιάσει, την ώρα που επιθυμείτε, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

Μπορώ να επιστρέψω το όχημα σε διαφορετική τοποθεσία;2024-03-04T12:33:04+02:00

Ναι, προσφέρουμε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το όχημα σε διαφορετική τοποθεσία από εκείνη στην οποία το παραλάβατε. Θα πρέπει, ωστόσο να έχετε ήδη ενημερώσει σχετικά το τμήμα κρατήσεων, για την επιλογή της διαφορετικής τοποθεσίας παράδοσης του οχήματος, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας.

Ατυχήματα & Έκτακτα Περιστατικά

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος2024-03-04T12:59:44+02:00

Σε περίπτωση ατυχήματος, δώστε προτεραιότητα στην ασφάλεια και αναφέρετε αμέσως το περιστατικό στις αρχές (τηλεφωνικός αριθμός έκτακτης ανάγκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης: 112), στην αστυνομία (τηλεφωνικός αριθμός: 100), στην ασφαλιστική μας εταιρεία INTERAMERICAN (στον τηλεφωνικό αριθμό: +30 210 9462 478), καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρεία μας (τηλεφωνικός αριθμός: +30 210 9956 086). Συλλέξτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του εμπλεκόμενου στο ατύχημα οχήματος (στοιχεία οδηγού, αριθμός κυκλοφορίας και τύπος οχήματος), στοιχεία αυτοπτών μαρτύρων, καθώς και φωτογραφίες από τον τόπο του ατυχήματος και των εμπλεκομένων στο ατύχημα οχημάτων. Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας δοθούν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας και της ασφαλιστικής εταιρείας, με την οποία είμαστε συμβεβλημένοι.

Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης, για υποστήριξη εκτός ωραρίου;2024-03-04T12:37:13+02:00

Ναι, υπάρχει τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης για υποστήριξη μετά το πέρας του ωραρίου λειτουργίας Ο τηλεφωνικός αριθμός είναι +30 693 6778 450 και είναι διαθέσιμος 24/7, για βοήθεια σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, οδική βοήθεια ή για οποιαδήποτε επείγουσα απορία.

Θα αντικατασταθεί το αυτοκίνητο σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος ή ατυχήματος;2024-03-04T12:34:54+02:00

Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος ή ατυχήματος, που καθιστά αδύνατη την οδήγηση/κίνηση του οχήματος, θα προσπαθήσουμε ν’ αντικαταστήσουμε το όχημα έγκαιρα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα Προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε την ασφάλειά σας και να ελαχιστοποιήσουμε την όποια τυχόν ταλαιπωρία, που μπορεί να παρουσιαστεί.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση περιστατικού;2024-03-04T12:47:05+02:00

Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο έκτακτο περιστατικό στο όχημα ενοικίασης, δώστε προτεραιότητα στην ασφάλεια σας και επικοινωνήστε με την οδική βοήθεια, όλο το 24ωρο στον αριθμό +30 210 9462 478 (INTERAMERICAN). Επιπλέον επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρεία μας (στον τηλεφωνικό αριθμό: +30 210 9956 086) και αναφέρετε το περιστατικό και λεπτομέρειες αυτού

Επιλογές οχημάτων

Μπορώ να επιλέξω ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου;2024-03-04T12:35:27+02:00

Ναι μπορείτε. Από πλευράς της εταιρείας μας θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε τις προτιμήσεις σας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της εκάστοτε χρονικής περιόδου.

Μπορώ να ταξιδέψω με το όχημα εκτός Ελλάδας;2024-03-04T12:35:56+02:00

Η χρήση του οχήματος σε ταξίδια εκτός Ελλάδας απαγορεύεται αυστηρά.

Μπορώ να οδηγήσω το όχημα εκτός δρόμου;2024-03-04T12:36:27+02:00

Η εκτός δρόμου οδήγηση των οχημάτων απαγορεύεται αυστηρά.

Επιτρέπεται το κάπνισμα εντός των οχημάτων;2024-03-04T12:10:03+02:00

Όχι, το κάπνισμα/άτμισμα απαγορεύεται αυστηρά στα ενοικιαζόμενα οχήματα. Τηρούμε αυστηρή πολιτική απαγόρευσης καπνίσματος/ατμίσματος, προκειμένου να διασφαλίζουμε την άνεση και την ασφάλεια όλων των πελατών μας. Η παραβίαση αυτής της πολιτικής, ενδέχεται να επιφέρει κυρώσεις, καθώς και χρεώσεις επιβάρυνσης για τον βιολογικό καθαρισμό του οχήματος.

Υπηρεσίες Σωφέρ

Υπάρχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες συνάντησης και χαιρετισμού;2024-04-19T11:23:12+02:00

Κατά την άφιξή σας στα αεροδρόμια ή σε άλλους καθορισμένους δημόσιους χώρους, η ομάδα μας θα σας καλωσορίσει θερμά με μια πινακίδα. Επιπλέον, μπορούν να κανονιστούν συναντήσεις στο ξενοδοχείο σας ή σε οποιαδήποτε τοποθεσία προτιμάτε.

Μπορώ να ζητήσω προσαρμοσμένες υπηρεσίες για συγκεκριμένες προτιμήσεις;2024-04-19T11:26:06+02:00

Σίγουρα, ανταποκρινόμαστε σε προσαρμοσμένα αιτήματα. Ωστόσο, ζητάμε ευγενικά εκ των προτέρων ειδοποίηση για την επιμέλεια εξατομικευμένων δρομολογίων, τη διευθέτηση υπηρεσιών πούλμαν και την εκπλήρωση άλλων ειδικών απαιτήσεων.

Πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει κράτηση για υπηρεσίες σωφέρ;2024-04-19T11:32:02+02:00

Προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε τα περισσότερα αιτήματα για κρατήσεις σωφέρ με ειδοποίηση τουλάχιστον 12 ωρών. Για τη διασφάλιση της υπηρεσίας, απαιτείται πλήρης προπληρωμή και τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας θα διατηρηθούν για τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, όπως επιπλέον χρόνο ή χιλιόμετρα.

Υπάρχουν χρεώσεις που σχετίζονται με την αλλαγή ή την ακύρωση κρατήσεων;2024-04-02T16:01:37+02:00

Μπορείτε να τροποποιήσετε ελεύθερα το δρομολόγιό σας ή να ακυρώσετε την κράτησή σας έως και 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής χωρίς καμία επιβάρυνση.

Go to Top